June Favourites 2012

by - července 13, 2012

Každý měsíc bych vám chtěla ukázat mé oblíbence, bez kterých jsem si dané období nedokázala představit. Nebojte, nebude to jen kosmetika, nebo jen jídlo, kousky oblečení, ale bude to kombinace všeho co pro mě bylo v uplynulých dnech to nej. Ačkoli tento měsíc to vypadá na převahu kosmetiky :-)

A tady už jsou ti červnoví.



1. Balea Handlotion Himbeere
Výborný krém na ruce, který nezanechává mastný film a přitom mám pocit, že moje ruce jsou vláčné a hydratované opravdu dlouho. A že vím, o čem mluvím. Moje ruce jsou tolik vysušené, že má průměrná spotřeba krémů jsou 4 měsíčně. Tenhle mám už měsíc a stále v něm půlka je.
Původně jsem si ho koupila kvůli tomu, že je malinový a nic víc mě nezajímalo, proto jsem byla při jeho prvním použití mile překvapena. Avšak malinová vůně nebyla taková jakou bych od značky Balea očekávala.



2. Skleněný pilník na nehty
Protože jsem se v červnu učila na státnice a neustále jsem se hrabala v papírek a používala tužky, měla jsem pořád zalomené nehty a tak jsem se bez pilníku neobešla. A můžu říct, že od té doby co používám skleněný pilník se mi nehty tak nelámou a ani netřepí.


3. Gel na problematickou pleť
Státnicové období plné stresu se na mé pleti opravdu projevilo. Ale tento gel mě zachránil a nebylo to tak hrozné jako jindy. Nepřestala jsem jej používat a mé neduhy jsou pryč a už se neobjevují v takové koncentraci a velikosti jak kdy dřív. Každé kamarádce, která by chtěla něco na problematickou pleť bych ho doporučila. Někoho může mírně vysušovat, což mě nepotkalo, ale dá se na něj nanést denní krém, takže problém je vyřešen. Nanáší se na celý obličej a záleží na vás jestli ho použijete jen ráno, nebo i večer, či kdykoli během dne. Mrkněte na něj zde. Myslím, že i cena je vzhledem ke svému účinku a snášenlivosti na pleti velmi příjemná. Je velký (100ml) a vydrží dlouho. Za mě, jděte do něj!



4. Compact Powder (Manhattan Clearface)
Tenhle úžasný pudr jsem si koupila v DM drogerii, ale přestali ho tam prodávat. Sjednotí mi tón pleti, zmatní ji opravdu na hodně dlouho a odstín 75beige, který mám, je pro mě jako dělaný. Taky jsem uvítala že se mi po něm nedělají suché šupinky a navíc lehce zakryje nedostatky. Bohužel mám poslední kousek ze své zásoby a zatím neúspěšně hledám, kde bych ho mohla pořídit. Údajně je k sehnání v Rossmannovi v Polsku, ale tam se nedostanu každý den :-) Takže, pokud víte, kde ho seženu, uvítám to :-) Má praktický kulatý tvar a aplikační houbičku, i když já jej nanáším ráno štětcem. Doporučuji!



5. Clinique high impact mascara
Tuhle řasenku jsem dostala jako vzoreček v prodejně a byla jsem mile překvapena. Ačkoli má větší kartáček, které moc nemusím, natočí řasy opravdu hezky a ani je neslepuje. Odstín 01 black ze mě dělá skoro mrkací panenku, ale to je asi tím, že všeobecně problém s řasami nemám


6. ET VOILÁ French Manicure (miss sporty)
Líbí se mi na nehtech francouzská manikúra. I když jednobarevné taky miluji. Všeobecně se považuji za Nail Polish - holica, takže se nedivte, když se tu bude objevovat hodně laků na nehty :-) Tenhle lak mám v odstínu 7 a koupila jsem ho v Dm drogerii. Na nehtech mi vydrží týden úplně bez problémů, to už však nemůžu říct o bílých proužcích na konci nehtu, takže pokud jej použijete samotný, nemusí týden s nehty nic dělat. Jeho barva je v jedné vrstvě téměř průhledná a v další už je náznak růžového nádechu.



7. Nektarinka
A nyní ovoce. Sladké nektarinky mi dělaly společnost opravdu skoro každý den. Byla to moje pravidelná svačinka a ráno jsem si ji dávala s ovesnou kaší. A jaké bylo vaše oblíbené ovoce?

Máte někdo něco z mých oblíbenců taky rádi? Dejte mi vědět. Nebo mi napište do komentářů 3 věci, bez kterých jste si červen nedokázali představit. Budu ráda.
Mějte prima den
Petra

You May Also Like

0 komentářů

Instagram

© 2017 Just be yourself | All rights reserved.