Honey & Lemon Face Mask

by - srpna 16, 2012

Ačkoli jsem v tomhle občas lajdák, sem tam si vzpomenu, že bych si mohla dát masku na obličej a dopřát pleti něco dobrého. Protože mi však ne každá maska z obchodu sedne, tak jsem si prostě vyrobila vlastní na doporučení kosmetičky.
Zkuste ji i vy. Budete potřebovat šťávu z 1/2 citrónu a 2 lžíce medu. Tyto dvě suroviny smícháte, nanesete na obličej, necháte asi 15 minut působit a nakonec smyjete.


A proč je tato maska dobrá?
Med působí antibakteriálně a absorbuje nečistoty z pórů. Ženy jej používaly již ve starověku, a to často v kombinaci s mlékem. Již ony věděly, že má med blahodárné účinky a přispívá k hladké a mladé pleti.
Citrón pleť rozjasňuje. Je perfektní na akné, vyrovnává barevné nerovnosti pleti a je přírodním zdrojem vitamínu C.

Při výrobě této masky jsem neodolala a ještě před použitím jsem si lžičku dala do svého oblíbeného zeleného čaje.
Dejte mi vědět, jak vám tato maska sedla.
Mějte prima den
Petra

You May Also Like

1 komentářů

Instagram

© 2017 Just be yourself | All rights reserved.