Tropické lakování

by - srpna 06, 2012

Krásné pondělní odpoledne,
dnes mám pro vás další článek o laku na nehty. Tentokrát za něj vděčím samotné značce Bourjois. Měla jsem štěstí, stejně jako pár dalších slečen, a vyhrála jsem tohoto skvělého pomocníka pro léto. Odstín 07 Fuchsia Bucolique je ideální pro teplé dny, kdy chci mít na sobě něco barevného. Líbí se mi, že na denním světle a když svítí sluníčko je více do růžova a v místnosti nebo ve stínu tak trochu do červena. Takový odstín v mé sbírce laků chyběl, protože je naprosto originální a musím říct, že i když jeden fuchsiový už doma mám, tento je skvostnější.



Velkým překvapením pro mě byl skvělý štěteček, který se postaral o bezchybnou aplikaci. Také gelově-silikonová textura laku zaručí, že nebudete mít na nehtech čmouhy, čárky a barva bude krásně jednotná a lesklá. Ačkoli z obalu na vás křičí 1 sekunda, tak si na zaschnutí laku budete muset počkat o něco déle než vteřinu. Avšak než jsem si dolakovala druhou ruku, ta první už byla skoro suchá. Já mám na nehtech jednu vrstvu. Okamžité zaschnutí to tedy nebylo, ale takhle rychle schnoucí lak jsem opravdu ještě neviděla, a to je pro mé časté rychlo-lakování 5 minut před odchodem z domu opravdu úžasné!


Závěrem bych chtěla ještě zmínit tvar lahvičky, která mě naprosto nadchla a tak trochu mi evokuje vzpomínky na Paříž a návštěvu Eiffelovy věže, kterou lahvička připomíná.
Vybrat si můžete z několika odstínů, které jsou opravdu krásné. Cena je trošku vyšší, a to od 209 Kč,- v závislosti na obchodu či e-shopu.
Lak na nehtech celé 3 dny vypadal jako bych ho právě nalakovala, čtvrtý den se už vzhled trošku kazil a tak jsem ho odlakovala, protože jsem jsem věděla že půjdu mezi lidi a já si na upravené nehty docela potrpím :-)



Mějte prima den a dejte mi vědět jak se vám tento lak líbí a případně, jestli už nějaký od Bourjois vlastníte a jak jste spokojeni.
Petra

You May Also Like

0 komentářů

Instagram

© 2017 Just be yourself | All rights reserved.