Zpátky do školy

by - září 03, 2012

Dnes jsem si ohromně oddechla, že nemusím prožívat opět to ranní vstávání do školy, které mě na základní i střední škole opravdu otravovalo. Na vysoké už to bylo jiné a mnohdy příjemnější. A protože jsem si řekla, že je pravděpodobné, že dost mých čtenářů chodí ještě do školy, rozhodla jsem se s vámi podělit o pár věcí, bez kterých jsem si svůj školní rok na vysoké nedokázala představit.


Termohrnek na kávu nebo čaj mi byl věrným společníkem na vysoké škole při přednáškách, které jsem měla už od rána. Pokud jsem měla školu dlouhou, bylo potřeba, abych si sebou vzala také oběd, který jsem nosila v krabičce. Abych měla přehled o tom, co je důležité a na co nesmím zapomenout, používala jsem zvýrazňovače všech barev a občas také barevné propisky. Vždy jsem s sebou měla obyčejnou tužku pro případ, že bych potřebovala nakreslit nějaký obrázek potřebný k učivu a nikdy jsem nezapomněla na to, mít u sebe alespoň dvě propisky kdyby náhodou jedna dopsala, nebo ji potřeboval někdo půjčit. Kancelářské sponky byly ideální, pokud jsem potřebovala sepnout více papírů a nechtěla jsem je sepnout sešívačkou. V neposlední řadě jsem se neobešla bez svých barevných rozdělovačů a desek, do kterých jsem psala veškeré přednášky. A nakonec to nejdůležitější. Bez diáře jsem neudělala ani krok a bez barevných lepících papírků stejně tak. Jsou naprosto skvělé pro to, jak si někam něco poznamenat, označit a přitom třeba nečmárat do skript.

via
Pro mě bylo opravdu příjemné tento článek psát, protože jsem si zavzpomínala.
Doufám, že pro vás byl zajímavý a třeba jsem i někomu pomohla s tím, co nosit do školy.
A pokud budete chtít, můžete mi napsat do komentáře bez čeho do školy nechodíte vy.
Také by mě zajímalo, jestli byste třeba měli zájem o to, abych napsala článek o tom, co bylo v mé kosmetické taštičce, kterou jsem s sebou do školy samozřejmě nosila neustále :-)
Mějte prima den
Petra

You May Also Like

0 komentářů

Instagram

© 2017 Just be yourself | All rights reserved.