Yves Rocher Pure Light

by - května 16, 2013

Lehký rozjasňující make-up je dalším kouskem od značky Yves Rocher, který přistál u mě doma v koupelně. Pokukovala jsem po něm už delší dobu a tak teď, když jsem mohla využít příjemné akce, jsem po něm sáhla a šťastně jsem si jej nesla s sebou domů. To, co make-up slibuje je v základu lehkost, přirozeně sjednocená barva pleti, hydratace a jas. Více si můžete přečíst tady. Základní cena je 469,- za 30ml, ale díky různým akcím se dá pořídit i o dost levněji, stačí jen sledovat stránky Yves Rocher a případně si pořídit jejich věrnostní kartu (to se vyplatilo při nákupu i mně).


A jak na tom make-up ve skutečnosti je? Extra krytí nečekejte, ovšem tohle ani make-up neslibuje a navíc není nic, co by nespravil korektor. Čeho se dočkáte je snadná aplikace, sjednocená a rozjasněná pleť, která působí přirozeně. Make-up na pleti ani necítíte a ani trochu nepůsobí jako maska. Já osobně mám mastnější T-zónu, takže se musím přes den v těchto teplých dnech alespoň jednou až dvakrát přepudrovat. Jelikož však není výrobek matující, tak je to pochopitelné a tak trochu omluvitelné. Co je u tohoto výrobku skvělé je to, že po něm nemám na pleti žádné šupinky, což některé make-upy způsobují a taky nedělá mapy/fleky, takže není na pleti poznat.


Takže komu make-up doporučuji a komu naopak ne?

ANO: Každému, kdo chce mít po nanesení make-upu přírozenou a sjednocenou pleť, která působí svěže, přitom však nečeká extra krytí a matnou pleť celý den (dle mého ideální make-up pro suchou a normální pleť bez větších nedokonalostí)

NE: Těm, kteří mají mastnější pleť a vyžadují plné krytí nedokonalostí a matnou pleť po celý den

Já si tento make-up oblíbila už jen proto, že v teplém počasí nemám pocit, že se mi roztéká obličej a to, že se budu muset přepudrovat mi nevadí, protože když tak zapátrám v paměti, ještě jsem neobjevila make-up, kdy bych si mohla dovolit vyjít za teplého počasí ven bez pudru. A abych nezapomněla, zamilujete si jeho úžasnou vůni!

Vlastníte, nebo zkoušeli jste tento make-up?

You May Also Like

10 komentářů

Instagram

© 2017 Just be yourself | All rights reserved.