Yves Rocher: Nohy jako v bavlnce

by - července 23, 2013

Myslím, že péče nejen o chodidla, ale o celé nohy je velmi důležitá a v létě je ji potřeba zintenzivnit. Nohy nás nosí celý den a zaslouží si minimálně stejnou péči jako zbytek těla. A tak, když jsem využívala slevy na internetu,  pořídila jsem si i nové pomocníky, kteří budou mé nohy hýčkat.


Vonný krém na nohy s deodoračním účinkem, který by měl dodávat pocit svěžesti a také eliminovat nepříjemný zápach jsem si pořídila na každodenní použití a nanáším ho ráno, tak jak je doporučeno. Esenciální olej z levandule a máty jsou všeobecně známé složky, které jsou často obsahem krémů či koupelí na chodidla a tak jsem si říkala, že tady nemůžu sáhnout vedle. Musím říct, že mám opravdu pocit svěžesti, ale jakmile přijdou na řadu silonky nebo silonkové ponožky tak ani tento krém není všemocný. Kromě tohoto krému jsem si pořídila ještě jeden opravný balzám, protože rozpraskané paty do sandálků nevypadají vůbec hezky.  Silnější vrstva by se měla aplikovat jednou až dvakrát týdně jako péče navíc. Máslo z karité, které tento balzám obsahuje se postará o to aby pokožka byla vyživená a pokud přidáte ještě kosmetické bavlněné ponožky, vaše chodidla vás budou milovat. Musím říct, že krém opravdu funguje a nožky jsou jemnější a suchá kůže je téměř minulostí. Miluji ten pocit, když se krém vsakuje do kůže a chodila pociťují úlevu po celém dni. Jen si myslím, že mi krém dlouho nevydrží, rychle se spotřebovává, což je škoda. Myslím, že by se hodilo větší balení.
Posledním produktem do party je péče pro ztěžklé  nohy. Protože často chodím v podpatcích a nohy mají tendenci natékat a pak bolet, dopřávám jim každý večer masáž s tímto krémem který obsahuje výtažky z bio orseje a koňského kaštanu, které stimulují mikrocirkulaci. Výtažky z koňského kaštanu a orseje (rostlina) se mimo jiné používají na léčbu křečových žil. Výhodou je  také chladivý efekt, což je hodně příjemné.Nemám ráda silně chladivé krémy a tenhle je tak akorát. Určitě ho nevlastním naposledy.


Co se tedy krému s deodoračními účinky týče, tak si myslím, že stejně dobře poslouží i nějaký osvěžující sprej, pokud upustíte od hydratace a svěžesti v jednom. Regenerační krém je skvělý, jen poměr cena-balení budou určitě poraženy nějakou levnější variantou. Péči pro ztěžklé nohy doporučuji, ta určitě za ty peníze stojí, zvláště pokud jsou vaše nohy stejně jako moje přes den namáhány.

Jakou kosmetickou péči o nohy používáte vy?

You May Also Like

22 komentářů

Instagram

© 2017 Just be yourself | All rights reserved.