{Christmas countdown} 22 days till Christmas: Můj týden v obraze #48

by - prosince 02, 2013

Po jednom krásném víkendu mě i tentokrát čekal jeden báječný. Na návštěvu mi přijela sestra, s kterou jsem odstartovala nákup vánočních dárků, ochutnala jsem první letošní trdelník, užívala si předvánoční atmosféru ve víru města a byla jsem se projít na čerstvý vzduch mimo davy lidí. Taky jsem jedla domácí, zdravější variantů hamburgerů, pila jsem domácí punč a nezapomněla jsem zapálit první svíčku na adventním věnci. A abych tu atmosféru ještě více umocnila, tak jsem zvolila opět slavnostnější lakování nehtů.


Tomu všemu však předcházel pracovní týden a taky firemní vánoční večírek, který se nesl v duchu 30. let. Při této příležitosti jsem se přenesla na jeden večer o pár desítek let zpátky, zkusila jsem své štěstí v mobilním casinu a potkala jsem své kolegy mimo pracovní prostředí, což bylo fajn. Uplynulé dny byly opravdu vydařené a tak nějak tuším, že ani tento týden to nebude jinak. O tom ale zase až za týden.

Jaký tématický večírek byste chtěli navštívit vy?

You May Also Like

13 komentářů

Instagram

© 2017 Just be yourself | All rights reserved.