{Christmas countdown} 4 days till Christmas: Blobox prosinec 2013

by - prosince 20, 2013

V dnešním článku bych vám ráda ukázala, co se skrývalo v mém prosincovém Bloboxu, který mi zaslala Evelin, které tímto děkuji. Jsem ještě plná dojmů, protože jsem se před chvíli vrátila z pošty, kde jsem si vystála dvouhodinovou frontu. Co bych ale pro balíček, který skrývá tolik pěkných věcí neudělala.


V balíčku jsem našla domácí vanilkový cukr, který se bude určitě hodit na cukroví. Dále návleky a ponožky pro zahřátí. Voňavými dárky jsou svíčka, sprchový gel, čaj a horké nápoje. Velkou radost mi udělaly třpytivé náušnice, které určitě unosím. Hned zítra si dám na pleť ovocnou masku a přítel bude pálit bacily hruškovicí. V balíčku se ukrývalo i krásné přání s osobním dopisem. Přání vám ukážu již brzy a obsah dopisu si nechám pro sebe. Je ale krásné, když si dá někdo ještě záležet a napíše ručně dopis. Já to miluji.

Dostali jste i vy svůj Blobox?

You May Also Like

21 komentářů

Instagram

© 2017 Just be yourself | All rights reserved.